Thursday, July 5, 2007

Gay bashing



Amsterdam used to be a tolerant city towards the gay scene, and even embraced it in all it's glory. But what were incidents are culminating into a gulf of gay molesting.
Yesterday it happened in front of my door. I tried to help, but the two youths (Moroccan and Turkish) were so aggressive, in no time one of them hooked me. When I got back on my feet again, the gay neighbour had been attaced with a bicycle chain lock. Blood all over.
So there we went to the hospital, he to be stitched, me to check if I hadn't broken anything. Luckily I didn't but this is how my face looks now.
Job Cohen, I don't want to drink tea with these people. These homophobic cowards deserve to be castrated because they don't deserve their balls. Stop the terror on me and my friends and neighbours.

Update: One of the guys has been caught, the one that hit me is still out there, but the police knows his name, where he lives and where he worked.
To the left: my face two hours after
Beneath that: my face after two days

11 comments:

goodie2shoes said...

Misselijkmakend. Sterkte.

Anonymous said...

Wat zal jij boos zijn! Je zou er moordneigingen van krijgen. Sterkte

Amazone said...

ik ben woendend inderdaad, en nog een beetje trillerig vandaag, dus lekker chillen met farquaad. en die sterkte is meer voor de mensen die naar me moeten kijken, ik vermijd de spiegels wel even voor een weekje ;)

Anonymous said...

Godverdomme Ama. Wat een stelletje klootzakken. Draag het paarse oog maar als een geuzenpenning, zolang dat duurt. De sterkte is dus wel degelijk voor jou.

Unknown said...

chin up chica elke goede daad is uiteindelijk zijn eigen beloning.

Anonymous said...

Tsjee, Ama, dat is echt een ENORME knal die je hebt gehad. Wat een gevaarlijke idioten.

Anonymous said...

Die van twee dagen later ziet er goed beroerd uit zeg.

Sterkte!

Anonymous said...

BELACHELIJK!!! Waarom is die eikel nog niet opgepakt, als de politie weet wie het is, en waar hij zich bevindt?
Je oog ziet er naar uit, zal vast pijn doen...
Goed om te lezen dat je zo onbaatzuchtig in de bres springt voor je buurman. Een boel mensen zeggen wel dat ze dat zouden doen, maar als puntje bij paaltje komt zijn er vast ook velen die zich afzijdig houden. You go girl!

Amazone said...

Die gast die mij heeft geslagen is ondergedoken, als hij zich meld bij zijn ouders, brengen zij hem op. Maar goed, de blauwe plekken worden al wat minder, nou nog voorzichtig aan doen met mijn lichte hersenschudding (die ik waarschijnlijk toch wel heb)

Anonymous said...

Respect voor jou! En zoals hank zegt: draag het als een geuzenpenning! May the force be with you.

Anonymous said...

Hoi iedereen,

Ik heb amazingamazone.blogspot.com gevonden via Startpagina.
Deze site ziet er goed en leuk uit!
Ik wil graag ook zo een mooie site maken. Welke software heb je hier precies voor gebruikt? Mijn blogje ziet er nog leeg uit. :(

Bedankt

Groetjes vanuit A'dam
Willy